Thursday, January 18, 2018

საწრეო მუშაობის პროგრამა

                
                  სსიპ. აბაშის მუნიციპალიტეტის სოფელ ტყვირის საჯარო სკოლა
სახელმწიფო და უცხო ენათა კათედრა
2017 – 2018 სასწავლო წლის
საწრეო მუშაობის პროგრამა
II - სემესტრი
საგანი
ინგლისური  ენა
წრის სახელწოდება
Let’s  speak  to  English
კლასი
VI, VII, VIII, IX - კლასები
საწრეო მუშაობის  ხანგრძლივობა
1 სემესტრი  (II სემესტრი)
საწრეო მუშაობის შეხვედრების განრიგი
კვირაში ერთხელ   ---   14:30 სთ
მასწავლებელი
ირა  სიმონია
ტელ:
577 62 35 11
ელ.ფოსტა
irasimonia1976@gmail.com
საათების რაოდენობა
20 სთ
სასწავლო კურსის მოკლე აღწერა
მოსწავლეებმა უკეთ შეძლონ  ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებული მოსმენის და ლაპარაკის უნარ-ჩვევები.
 შეძლონ მარტივ ინტერაქციაში მონაწილეობა და გაიუმჯობესონ ზეპირი მეტყველების უნარი.
ჩამოუყალიბდეთ ინტერესი და ტოლერანტული დამოკიდებულება უცხო ენოვანი კულტურის  თავისებურებების მიმართ
სწავლების მიზნები
Ø სამეტყველო უნარების (მოსმენა, წერა, საუბარი)   განვითარება
Ø დადებითი განწყობილება ენობრივ-კულტურული მრავალფეროვნების მიმართ
Ø შეძლონ უცხოური ენის პრაქტიკული გამოყენება,   განუვითარდეთ სწავლის სწავლა და უცხოური ენების სწავლის სურვილი
Ø გრამატიკული და ლექსიკური ცოდნის შეძენა
მისაღწევი შედეგები
მოსმენა:
უცხ.ს.II.1. მოსწავლეს შეუძლია მასწავლებლის მითითებებისა და  სავარჯიშოების ინსტრუქციების მოსმენა და გაგაბა.
უცხ.ს.II.2. მოსწავლეს შეუძლია ნაცნობ თემატიკაზე აგებული ტექსტის (დიალოგის/მონოლოგის )მოსმენა და გაგება.
უცხ.ს.II.4. მოსწავლეს შეუძლია საზოგადოებრივი თავშეყრის ადგილებში გაკეთებული განცხადებების მოსმენა და გაგება.
უცხ.ს.II.6. მოსწავლეს შეუძლია სათანადო სტრატეგიების გამოყენება  შინაარსის გაგების გაადვილების მიზნით.

ლაპარაკი:
უცხ.ს.II.22. მოსწავლე ფლობს ფონოლოგიურ უნარ-ჩვევებს.
უცხ.ს.II.23. მოსწავლეს შეუძლია ინტერაქციაში მონაწილეობა.
უცხ.ს.II.25. მოსწავლეს შეუძლია გაბმულად ლაპარაკი.
უცხ.ს.II.26. მოსწავლეს შეუძლია მეტყველებისას გამოიყენოს ნასწავლი ენობრივ-გრამატიკული ფორმები.

სწავლის სწავლა:
უცხ.ს.II.32. მოსწავლე ფლობს სტრატეგიულ უნარებს წარმატებული სწავლის უზრუნველსაყოფად.
უცხ.ს.II.34. მოსწავლეს შეუძლია მიმართოს სხვადასხვა ხერხს ლექსიკური მარაგის განსამტკიცებლად და გასამდიდრებლად.
უცხ.ს.II.35. მოსწავლეს შეუძლია გამოიყენოს სტრატეგიები გრამატიკის ათვისების გასაადვილებლად.
უცხ.ს.II.35. მოსწავლეს შეუძლია თანაკლასელებთან, მასწავლებელთან, მეწყვილესთან თანამშრომლობა შედეგის გაუმჯობესების მიზნით.

რესურსები
დაფა, ცარცი, თაბახის ფურცლები, ფერადი ფანქრები, სავარჯიშო რვეული,ლექსიკონის რვეული, წინასწარ შედგენილი გრამატიკული სავარჯიშოები,CD - დისკი, კომპიუტერი, მცირე ადაპტირებული საკითხავი ტექსტი





                                                              გაკვეთილის გეგმა


#
               გაკვეთილის თემატიკა
შესრულების          თარიღი
შენიშვნა
1
  How we great in English
1.    Who are you?
2.    Where are you from?
Grammar:
“to be”: I,  you, he, she, we, they
Possessive adjectives: my, your, his, her, our, their
 Vocabulary:
Nationalities, countries
Speaking:
ask and answer:
Where are you from? Who are you?

   იანვარი
2 სთ
2                              
   The family
         1.  Family members
         2.  Who are in your family?
            Grammar:
           Possessive case. Noun + ‘s
           The verb “ to have” ( present tens)
             Vocabulary:
          Family members’ name
           Speaking: 
              Ask and answer: 
            Who are members in your family   
 იანვარი 
თებერვალი
2 სთ
3      
Inside our home
        1. Where we live
        2. Description our house
        3.  Describe your room
           Grammar:
           Present simple
           Vocabulary:
         Home and rooms
          Speaking: 
Description house  where we live
 თებერვალი
3 სთ
4
Seasons, months and the weather
   1. Seasons and months
   2. What’s  the weather like?
Grammar:
Past tense
Vocabulary:
Seasons and months' names
Speaking: 
Ask and answer: Who are members in your family
 მარტი
3 სთ
 5
     Our  food
1. How do we cook our food
2. Vegetables and fruits
Grammar:
Past tense: regular and irregular verbs
Vocabulary:
Vegetables and fruits
meals
Speaking:
ask and answer. How do we cook food?
 მარტი 
აპრილი
3 სთ
 6
   Parties
1. The birthday party
Grammar:
Future indefinite tense.
Indefinite pronouns: some, any, no.
Vocabulary:
Adjectives. Colours
Speaking:
ask and answer.How to .... order food and drink
How we design our birthday
 აპრილი
2 სთ
 7
 Shops and shopping
1. Sorry we are closed
2. How much is that
Grammar: 
a/ an: Noun plurals
Vocabulary:  Department store
Speaking:
ask and answer.How to .... order food and drink
How to .... for prices and pay for things
 მაისი
2 სთ
 8
How do you feel
1. Health
2. What is your trouble
Vocabulary:  Health, pains
Speaking:
ask and answer. How do you feel today
  მაისი
2 სთ
 9
Travel
1. Traffic in the streets  
2. At the station
3. Tourist information
Grammar:
There is/ There are.   some/ a lot of. 
There isn't/ There aren't.
Is / Are there?
Vocabulary:
Adjectives of opinion
Prepositions of place
Speaking:
ask and answer:
How to.... give an opinion
How to.... ask where a place is
  მაისი
ივნისი
2 სთ

No comments:

Post a Comment